Sunday, April 15, 2007

Heere Be Dragone 2

Så er jeg i gang med strikkingen! Har kommet meg forbi de første horisontale maskene og nærmer meg omgang 40, og mønsteret i halen går greit. Det går raskt oppover omgangene siden det er få masker på pinnene.

Mønsteret fikk jeg ved å sende en e-post til web2(a)aurora-alpacas.com, (a)=@, hvor jeg skrev (på engelsk) at jeg gjerne ville kjøpe mønsteret til Heere Be Dragone sjalet. Jeg fikk svar med spørsmål om på hvilken form jeg ville ha mønsteret, papir eller pdf, og etter å ha betalt $12 fikk jeg mønsteret i e-posten. Det hele tok bare et par dager :)

Den kan også kjøpes på Etsy.

4 comments:

Guro said...

Takk for svar. Gleder meg til å se bilder av fremgangen din! :)

Hvor mye koster mønsteret?

AnneB said...

$12, tror det kom på "noenogåtti" kroner, hvis jeg ikke husker feil

Frk.Badegakk said...

Dette her gleder jeg meg til å se fremgangen på! Og ikke minst høre for vanskelig det var...
=D

Guro said...

Takker!

Jeg vil også gjerne høre hvor vanskelig det var, he he. :)