Friday, April 13, 2007

Garnslanking og bøker


Jeg med i Hobby-forum sin Garnslanke-along, og skal prøve å redusere garnlageret. Der går det opp og ned som med annen slanking, kom bla til å kjøpe litt bomullsgarn i Sandnessjøen denne uka - vet ikke helt hva jeg skal bruke det til, men jeg har fått brukt opp noe gammelt garn tross alt, som garnet jeg brukte til hundresolersjalet. Nå skal jeg snart begynne med Dragesjalet, men der har jeg kjøpt garn - i to omganger...

Det jeg kunne trenge nå er en Slutte-å-kjøpe-bøkeralong. Til tross for at jeg har sjalprosjekter nok, har jeg kjøpt to sjalbøker, en engelsk og en norsk. Jeg begynte så fint med å låne den engelske boka på biblioteket, men fant ut at jeg måtte ha den i bokhylla. Den andre var nok et impulskjøp i Sandessjøen.

Hvorfor gjør jeg dette? Jeg har jo nok bøker i bokhylla, og det er jo så mange fine mønstre tilgjengelig på internett! Dette klarer jeg av en eller annen grunn ikke å tenke når jeg står i bokhandleren og ser en bok jeg bare MÅ ha, eller er innom Bokkilden på nett...

No comments: