Friday, April 20, 2007

Dragen skifter farge

Det går framover med Dragesjalet, og så langt har det gått greit. Halespissen er på plass, og jeg er i gang med "krøllen" på halen.

Jeg vil ikke anbefale mønsteret til nybegynnere, men det er (sålangt) absolutt overkommelig hvis man har strikket en del kunststrikk fra før. Den engelske beskrivelsen av de ulike maskene kan være en utfordring, men når to masker skal gjøre en "Right twist" så strikker jeg som om jeg fletter to masker slik at de snor seg mot høyre, så får det bare være med den engelske forklarigen.

Har forresten kommet over (og meldt meg inn i) en Yahoo gruppe for Heere Be Dragone strikkere.

2 comments:

Beate said...

Blei nyskjerrig på hvordan det sjalet skulle bli. Likte det! artig med ordentlig motiv. Skulle bare ønske det fantes en norsk oversettelse...

Anonymous said...

Heftig imponert..... oioioi! Og så for en tolmodighet! Gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg! Lykke til videre!