Wednesday, August 8, 2007

Rockin' Girl Bloggere

Oi - jeg er nominert til Rockin' Girl Blogger av to stykker så jeg må kanskje gjøre noe med det! Takk Guro aka Hespetre og Maj for nominasjonene!

Hva er Rockin' Girl blogger? Det ble startet av Roberta Ferguson tidligere i år og hun har prøvd å holde oversikt over de som er med! Vi som er med er oppfordret til å nominere fem til (noe som gir en eksponensiell funksjon i antallet som er med - i alle fall i starten - holde oversikt? Hm).

Jeg har ikke noen lang blogliste i min marg, av den enkle grunn at det er for mange som burde være med og jeg kan ikke få med alle som burde være der. Men, jeg leser andre blogger og jeg vil nominere

Sharon at 25 Motif Challenge
Extravayarnza
Melanie at Pink Lemon Twist
Queen Mudd
Science Centered

De som ikke kom med her er ikke glemt - jeg titter innom i ny og ne!

English summary
I have been nominated as Rockin’ Girl Blogger by Guro and Mai (see Norwegian version for links). The Rockin' Girl blogger was started by Roberta Ferguson earlier this year. See her blog for more information. My nominees are listed above.

No comments: