Sunday, May 20, 2007

Små nupereller

Holder på med tre store prosjekter for tiden, Dragesjalet, Lavender sjalet og Nuperellenettet. Planlegger å legge ut en del mønstre på Nuperellenettet, men før jeg kan gjøre det, må jeg sjekke om mønstrene er kopiert rett, og det tar tid. Her er en samling av det jeg har laget de siste dagene, noen små motiver, og noe som er på grensen mellom motiver og små brikker. De er ikke lagt ut på nettet ennå, trenger litt mer tid til det, og alle kveldene i kommende uke er opptatt.

Har også tatt bilder for lage en forklaring på hvordan man slår nupereller, men det trenger jeg enda mere tid for å få ut på nett.

Har forresten startet å et pulsvarmerpar til en kusine bare for å sikre at je har nok håndarbeid å velge i. Er halvveis på den første. Bilde kommer etterhvert.

1 comment:

Anonymous said...

kjempefin side! jeg slår også litt nupereller, men det blir ikke tid til så mye. var innom den amerikanske butikken, utrolig flott side! prøvde å bestille noen bøker, men fikk det ikke helt til. det stoppet opp når jg skulle legge inn info om meg selv. stemmer det at du har bestilt bøker derfra? var omkostningene høye? hvis du har mulighet kan du gjerne svare meg pr e-post (bentem@online.no). fikk heller ikke til å melde meg inn i norsk nuperelleforening, da jg ikke er medlem i yahoo og var ikke interessert i å lage meg en yahoo-e-post-adresse. må man det?

mvh
Bente Myklebust, Molde