Saturday, April 5, 2008

Jubileer

Gikk gjennom mine gjemmer her om dagen, og fant de første to nuperellebrikkene jeg lagde (for 25 år siden ganske nøyaktig). Det vises at det første jeg lærte, var å lage ringer. Det gikk en stund før jeg lærte buer, men når det var på plass var steget til neste brikke ikke lang. Pikotene er blitt større med tiden.

Nuperellene er det første jubileet. Det andre er bloggen, som ble ett år 1. april. Og mange har vært innom for å ta en titt! Takk alle sammen!

English summary
These are the first two tatted doilies I made, 25 years ago these days. I first mastered the rings (can you tell?). When I mastered the chains, the second doily was easy. The picots have grown a bit larger.

My tatting anniversary is not the only one these days. I completed my first year as a blogger the April 1st. Thank you for visiting – all of you!

2 comments:

Guro said...

Gratulerer med det første året! Håper det blir fler.

amylin said...

Fin blogg du har! Fine nupereller! Jeg har egentlig aldri skjønt hvordan det gjøres. Ha en god kreativ uke.