Thursday, July 5, 2007

Nye prosjekter

Jeg trenger egentlig ikke nye prosjekter, men for å være sikker på å ha nok å gjøre så har jeg:

*Oversatt et mønster bestemor strikket duk etter, fra bokstaver og tekst til diagram. Og for å teste at jeg ikke har gjort noen feil, må jeg jo strikke duken etter diagrammet... Her bruker jeg garn jeg har fra før.

*Klarte til slutt ikke å la være å begynne på toppen som jeg kjøpte mønster til i Kjøbenhavn. Det medførte innkjøp av 350 g garn.

*Så lot jeg meg friste av Pinneguri på Hobbyforum, og meldte meg på knitalongen Mystery Stole 3. Her skal jeg bruke Merino lace garnet jeg først hadde tenkt å bruke til dragesjalet.

Så var jeg innom Mauds garn og såg noe spennende garn. Har ikke betilt ennå, men...

English summary
I did not realy need new projects but…

I have started knitting a tablecloth
I also started knitting a knitted cotton top
And I joined the Mystery Stole 3 KAL…

Photos will be around later.

No comments: