Saturday, October 13, 2007

Litt garn brukt

- mer garn inn. Pulsvarmerne jeg begynte på for litt siden, er ferdige om ikke lenge. Etter avtale med en kollega skal jeg strikke to par til etter samme mønster på blå bakgrunn. I dag kjøpte jeg av en eller annen grunn to nøster enda jeg vet at ett nøste holder til to par. Jeg kjøpte også et sort nøste for sort har man jo alltid bruk for... Så nå har jeg seks sorte nøster som venter på å bli tolv par pulsvarmere!
English summary
The wrist warmers I started a short while ago are almost done. I agreed with a colleague to make two more pairs with blue yarn. And today I bought two balls of blue yarn – why two, I don’t know, one ball is enough for two pairs. I added a black ball as you can always find a use for black… so now I have 6 balls black yarn waiting to become twelve pairs of wrist warmers!

No comments: