Thursday, March 6, 2008

Pakke og ny(e) utfordring(er)

Jeg begynte å gå fri for tråd til snøfnuggene mine, og bestilte mer fra HHTatting. Men mer enn hvit DMC 80 fant visst veien med i bestillingen. Selv om boken jeg kjøpte inneholder mest mønster på kantblonder, noe jeg ikke er så begeistret for, er jeg veldig begeistret for boken! Den er litt utenom det vanlige.

Jeg har forresten bestemt meg for å starte på en ny 25 motivers utfordring, denne gangen 25 snøfnugg. Jeg har alt 5 og hvis jeg regner alle jeg har tenkt å lage skulle det bli omtrent 25. Denne blir ikke ferdig før motivene er montert opp sammen med dragen jeg laget etter mønster fra Pam Palmer.

Etter det må jeg starte en ny runde med 25 motiver, siden jeg ikke fikk designet en egen drage…

English summary
I was running out of thread for my snowflakes, and had to order some more from HHTatting. For some reason there was more in the parcel when it arrived…

I have decided to start over again on a 25 motif challenge, this time it will be a 25 snowflakes motif challenge. This challenge will not be done until the snowflakes are mounted together with the dragon I made earlier after a pattern from Pam Palmer.

After that I have to start yet another 25 motif challenge where the dragon I plan to design myself should be one of the motifs.

No comments: