Sunday, March 30, 2008

24 og 25

Greide det! 25 snøfnugg ferdige på en måned! Eller, legge dem ut på bloggen innen en måned. Men, 25 snøfnuggmotiver utfordringen er ikke ferdig før disse og de 7 som var med i første utfordring, er montert sammen med dragen på en bakgrunn. Har skissert bakgrunnen så nå er det ”bare” å finne stoff som passer. Med mye reising i ukene framover, kan det ta tid før jeg får gjort meg helt ferdig. Disse to er også fra Julestjerner i Orkis av Lene Bjørn.

Tar med et samlebilde av alle 25 snøfnuggene for å lette arbeidet til Sharon, organisatoren av 25 motiver utfordringen, som har litt mye å tenke på for tiden.


English summary
I managed finishing tatting 25 snowflakes in a month, or rather posting them in my blogg within a month. The 25 snowflake challenge is not done though. I need to mount them with the dragon. I have an idea of how the background should be; I “only” need to find the correct fabric. This may take a while as I will be travelling a lot the next month.

I am including a photo of all the 25 snowflakes, to make it easier for Sharon of the 25 motif challenge.

2 comments:

Tat-a-Renda said...

Your snowflakes are beautiful. I have made some from the book by Vida Sunderman.

I hope you will show the picture after you have mounted them. I need ideas on how to with my motifs. They are not all snowflakes though

Unknown said...

Heisann!
Fant bloggen din ved en tilfeldighet, og gjett om jeg ble glad for å se noen som kan nupereller. Har prøvd det litt selv, men har ikke helt fått teken. Nå er det lenge siden jeg har hatt det fremme, så jeg skal ikke skryte på meg noe som helst. Synes det er veldig fint med sånne snøfugg som du har laget. Legger deg til i bloggen min.
mvh Solfrid