Sunday, August 12, 2007

Lavender Garnden sjalet

Jeg har funnet ut at jeg har forsømt dette sjalet. Jeg startet på det i mai, og har strikket en del, men framgangen er ikke registrert i bloggen etter bildet av starten.

Nå som sommeren er over har jeg funnet det fram igjen. Jeg har kommet så langt at jeg må begynne å vurdere hvor stort jeg skal ha det. Har garn i massevis.

English summary
I have been neglecting this shawl. I started knitting it in May, and knitted rather a lot, but the only photo in my blog so far, has been of the beginning. The shawl has had a summer vacation, and now as the autumn is almost here, it is time to resume knitting.

Now I have to decide how large to make it.

1 comment:

KnittingJenny said...

I love your blog. What beautiful lace you knit! The shawl is the most wonderful color pink. I wonder what yarn it is? The pink is electric!