Saturday, January 17, 2009

Coronation cord

- eller mangel på sådan.

En av leksjonene i nuperelleklassen er er med i på internett hadde Coronation Cord, et bånd med variernde tykkelse, som ett av temaene. Hjemmeleksen den gangen var bl.a. å lage mønster etter et bilde. Siden jeg ikke hadde det båndet brukte jeg en bit sløyfe jeg hadde liggende. Jeg endret mønsteret slik at det ble symmetrisk og ikke kuttet av i ene enden som på originalen.

Her er resultatet. Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til.

English summary
One of the home works of last year from the online tatting class was to reproduce a pattern that included some Coronation Cord. As I did not have any Coronation Cord, I decided to use a piece of ribbon I had. I also wanted to make it symmetric.

2 comments:

Unknown said...

That is adorable!!!

victats@gmail.com said...

Ha! Love the ribbon instead of the coronation cord. I have some patterns that I haven't done because you can't get coronation cord. It looks lovely.