Monday, April 28, 2008

Sokker

Ok. Jeg liker ikke å strikke sokker. Har strikket en, så jeg kan hvis jeg vil, men det er noe som mangler i motivasjonen. Prøvde teknikken med to på en rundpinne og mer spennende garn, men det ble ikke mer moro av den grunn. Det er litt framgang, men ikke nok til å si at jeg er bitt av sokkemanien.

Men, sokker i nålbinding derimot! Mye morsommere. Det første paret ble ikke helt perfekt, leggen ble for kort og helen ble litt rar (vises bare når de ikke er på foten), men det må lages flere!

English summary
I don’t like knitting socks. I can do it; I have made one. Once. Not even using the magic loop technique and nice yarn makes it more fun. Nope.

But making socks in nålbinding is fun! Even if my first pair are not perfect! I need to make more of these!

1 comment:

Frk.Badegakk said...

Disse ble tøffe! Jeg har virkelig ikke peiling på nålebinding, men det blir ofte veldig stilig har jeg sett, og disse sokkene er intet unntak!

Ønsker deg en riktig deilig onsdag!=)