Tuesday, January 29, 2008

Nye knuter på tråden


Etter to måneders opphold (på grunn av stor strikkeaktivitet), er jeg i gang med nuperellene igjen. Dette skal bli en liten kvadratisk brikke, mer info om den kommer når den er ferdig. Jeg meldte meg på 25 motiversutfordringa i juni fjor, og 10 motiver gjenstår. Hvis jeg skal rekke dem før fristen, må jeg lage minst to, helst tre motiver per måned. Tror ikke det flere så store prosjekter som denne før jeg er ferdig. Så skulle jeg visst lage mønster på en drage også – det kan by på problemer…

English summary
After a 2 month break, my shuttles are moving again. This is going to be a mall square doily – more information will follow when it is done. I have done some calculations. If I am to finish the 25 motif challenge on time (by June) I need to make 2 or 3 motifs a month. No more large motifs then. And I believe I said I would design a dragon pattern – that might be a problem…

2 comments:

Sharon said...

Your first tatting posting went up in the middle of June and I counted 17 motives already completed. Don't let the fact that you may not complete everything anticipated keep you from designing a dragon, or anything else you want to do. As long as there is tatting I'll include it on the challenge blog.

AnneB said...

Thanks! I am not really worried about not completing in time; I just had to have a look at what I need to do to achieve it :-)
And I DO want to design my own dragon. The looks of it just keep avoiding me.